Odstąpienie od umowy
Jeśli:
A) jesteś konsumentem
lub
B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r., jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając oświadczenie o odstąpieniu np. poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres: shop@szymonholubowski.com.pl
Zwrot towaru należy odesłać niezwłocznie na adres:
Szymon Hołubowski
Akacjowa 14, 62-022 Rogalinek
Jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Masz 14 dni na odstąpienie od umowy.
Bieg czternastodniowego terminu rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od momentu objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik. W przypadku umowy obejmującej wiele rzeczy dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
- dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności, w tym kosztów dostawy na zasadach określonych w regulaminie, nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
- rzeczy nieprefabrykowanych, wykonanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- rzeczy, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do użycia,
- rzeczy dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych lub ochrony zdrowia,
- nagrań dźwiękowych, wizualnych i programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte po dostarczeniu,
- treści cyfrowych niedostarczonych na nośniku materialnym, jeśli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś konsumentem i zakupiony towar okaże się wadliwy, masz prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię.
Reklamacje można zgłaszać:
📧 E-mail: shop@szymonholubowski.com.pl
📬 Adres do korespondencji i zwrotu wadliwego towaru:
Szymon Hołubowski
Akacjowa 14, 62-022 Rogalinek
W przypadku wady możesz żądać:
- wymiany towaru na wolny od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Sprzedawca odpowiada za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Reklamacja powinna być złożona w ciągu roku od wykrycia wady, ale nie może zakończyć się przed upływem dwuletniego okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi nastąpi w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
Więcej informacji na temat reklamacji znajduje się w Regulaminie sprzedaży.