Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli:

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r., jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

  • co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając oświadczenie o odstąpieniu np. poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres: shop@szymonholubowski.com.pl

Zwrot towaru należy odesłać niezwłocznie na adres:

Szymon Hołubowski
Akacjowa 14, 62-022 Rogalinek

Jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Masz 14 dni na odstąpienie od umowy.

Bieg czternastodniowego terminu rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od momentu objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik. W przypadku umowy obejmującej wiele rzeczy dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
  • dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności, w tym kosztów dostawy na zasadach określonych w regulaminie, nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

  • rzeczy nieprefabrykowanych, wykonanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • rzeczy, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do użycia,
  • rzeczy dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych lub ochrony zdrowia,
  • nagrań dźwiękowych, wizualnych i programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte po dostarczeniu,
  • treści cyfrowych niedostarczonych na nośniku materialnym, jeśli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie sprzedaży.


Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem i zakupiony towar okaże się wadliwy, masz prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię.

Reklamacje można zgłaszać:
📧 E-mail: shop@szymonholubowski.com.pl
📬 Adres do korespondencji i zwrotu wadliwego towaru:

Szymon Hołubowski
Akacjowa 14, 62-022 Rogalinek

W przypadku wady możesz żądać:

  • wymiany towaru na wolny od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Sprzedawca odpowiada za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Reklamacja powinna być złożona w ciągu roku od wykrycia wady, ale nie może zakończyć się przed upływem dwuletniego okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi nastąpi w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

Więcej informacji na temat reklamacji znajduje się w Regulaminie sprzedaży.